martes, 17 de septiembre de 2013

Vive la vida hoy

Va home, va! La falsedat es despren del teus porus i el cinisme del qual m'acusaves t'esbutlla els cabells, perquè sempre ha estat teu. El mateix modus operandi, aquell que jo ja conec de memòria, perquè l'has utilitzat molts cops. I bé, no et desitjo bona sort perquè la rebutjaries dient que no et cal, però la veritat és que si, ja m'ho diràs el dia que estiguis a l'altre costat de l'equació i sigui la teva persona amb la que juguin... Així que com es diu per aquí, bon vent i barca nova! ( I ara creuràs el que vulguis, però no t'escric des de el rencor, potser una mica, però ja va marxant, anar obrint els ulls és el que té) Deixar-ho en taules és la millor opció, no? Algun dia ho recordarem d'una altra manera, lluny de tots els sentiments que ara tenen gust amarg, potser riurem i tot rememorant-ho. I ara... ara faig un brindis pel dia en que ens retrobem i puguem actuar com vells amics que fan això, retrobar-se, i t'asseguro que només tindré somriures que oferir-te i bones experiències que explicar-te, les males sensacions i l'amargura no ens porten en lloc, i jo tinc masses coses per fer encara! Ja t'ho vaig dir, i vaig afegir que no ho deixaria de fer mai, i no canvio d'opinió, t'estimo, i et ben juro que no trobaràs a ningú que ho faci igual que jo, ni més tampoc. Tan de bo la vida t'ofereixi tot el que desitges i siguis feliç, de veritat, que jo també ho seré!

No hay comentarios:

Publicar un comentario